"Як проєктна діяльність сприяє розвитку закладу освіти": у Решетилівці відбувся обласний семінар для молодих керівників
13 травня 2025 року опорний заклад "Решетилівський ліцей ім. І.Л. Олійника" став осередком проведення обласного семінару "Як проєктна діяльність сприяє розвитку закладу освіти" для учасників "Школи молодого керівника". Захід організовано кафедрою освітньої політики Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського спільно з відділом освіти Решетилівської міської ради та КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників".
Семінар об’єднав молодих керівників закладів освіти з різних територіальних громад області, які мали нагоду не лише обмінятися досвідом, а й на практиці ознайомитися з успішними проєктами, реалізованими в опорному закладі "Решетилівський ліцей імені І. Л. Олійника".
Після відкриття заходу та вітального слова директора Полтавської академії неперервної освіти Віталія Зелюка та начальника відділу освіти Алли Костогриз, учасники семінару заслухали низку змістовних виступів. Зокрема, доцентка Світлана Королюк акцентувала увагу на ролі керівника у впровадженні проєктної діяльності в закладі освіти, важливості командної роботи, залученні громади.
Яскравим прикладом результативної командної роботи став виступ директора Решетилівського ліцею Жанни Рак "Разом до успіху: командна взаємодія в освітніх проєктах як основа розвитку закладу". Під час екскурсії закладом освітяни ознайомилися з такими ініціативами, як "Алея героїв", "Учнівське самоврядування", "Профорієнтація" та "Весела перерва" (лаунж-зона).
Особливий інтерес викликала презентація локального проєкту "Історичне краєзнавство", який представили учителі історії Ігор Гмиря та Наталія Ширшова. Завершальним етапом семінару став тренінг "Проєктуємо разом: командна робота в закладі освіти" від фахівців ЦПРПП Вікторії Пащенко та Ігоря Коваленка.
Наостанок всі учасники відзначили високу організацію заходу, практичну цінність отриманої інформації та натхнення для подальшої реалізації проєктної діяльності у своїх закладах.